FANDOM

Mood Aquarius kurang baik
Keramahan adalah Hidupku
Kanji

おもてなし、命かけてます

Rōmaji

Omotenashi, Inochi Kakete Masu

Tajuk FUNimation

Full Effort Hospitality!

Informasi
Tarik Keluaran Jepun

October 18, 2014

Episod

204

Arka

Arka Semangat Bintang Eclipse

Lagu Pembukaan

Mysterious Magic

Lagu Penutup

Kimi no Mirai

Panduan Episod
Sebelum
Episod 203
Selepas
Episod 205
Senarai Episod Fairy Tail
Paparan Episod 204

Keramahan adalah Hidupku adalah episod ke-204 dari siri anime Fairy Tail. Ia disiakan pada 02014-10-1818 Oktober 2014.

Sebagai ganjaran atas bantuan mereka semasa Permainan Magik Agung dan serangan naga, Lucy dan Yukino membuat keputusan untuk memberikan suatu hasrat untuk setiap Semngat Zodiak mereka. Satu demi satu, semangat roh masing-masing mempunyai keinginan yang diberikan dalam beberapa cara atau yang lain sehingga hanya Aquarius yang tersisa. Melihat dia dalam suasana hati yang busuk, Lucy terpaksa membuatnya tertawa tetapi agak sukar dan menakutkan yang pernah dilakukan oleh Lucy.

RumusanSunting

Aries mendapat tan

Aries mendapat tan

Sebaikm tiba di Star Hill Top, Lucy dan Yukino bercadang untuk memenuhi hajat semua Semangat Bintang mereka kerana semua Semangat telah menolong mereka semasa di Permainan Magik Agung. Disertai oleh Natsu dan Happy, kedua-dua pengguna Magik Semangat Bintang memulakan dengan memanggil Aries dan memberitahu tujuan mereka sebelum meminta apa yang dimahukan oleh Aries. Pada mulanya ragu-ragu, Aries menjelaskan bahawa dia ingin tan, kerana dia selalu biasanya sangat gebu. Mendengar hal itu, Natsu memutuskan untuk membantu dengan memanggang dengan apinya. Walaupun terkejut dengan kaedahnya, Lucy terkejut melihat bahawa ia berhasil, dengan Aries kini memiliki kulit tampak lebih gelap. Gembira kerana mempunyai keinginannya dipenuhi, Aries kembali ke Dunia Semangat Bintang.

Lucy menjentik Virgo sebagai hukuman

Lucy menjentik Virgo

Seterusnya, Lucy memanggil Taurus, walaupun keraguan mengenai perilaku mungkin miang ke arahnya. Namun, semua orang terkejut kerana ia adalah Yukino yang dia mengerling dan kemudian bahkan lebih terkejut kerana dia hanya keluar dalam beberapa ketika, hanya berpuas hati dengan apa yang dilihatnya. Bosan, Happy bertanya adakah dia dan Natsu boleh pulang ke rumah, walaupun dibantah Lucy, dengan mengatakan bahawa mereka berada di sana untuk membantu jika perlu. Tiba-tiba, Happy jatuh melalui lubang yang digali dari bawah tanah oleh Virgo, yang telah datang untuk hadiah nya. Meminta hukuman, Lucy terpaksa mematuhi dan melakukannya dengan menjentikkan dahi Virgo. Yang menghairankan untuk semua orang, dia mendakwa ini adalah tahap maksimumnya dan pulang, dengan kepuasan.

Cancer disebut akan datang dan menerima keinginannya dalam bentuk yang diizinkan untuk memberikan Happy gaya rambut baru. Memberi biru Melebihi gaya rambut afro yang tebal dan gebu, semangat ketam menyatakan pulang, dengan kucing kecil kecewa sambil dia menunjukkan bagaimana dia kelihatan. Capricorn tiba selepas itu dan mengambil Lucy tawaran dengan hanya mahukan dia mendengar puisinya, kerana selalu ingin peluang untuk membacanya kepadanya. Leo adalah salah satu yang akan datang, tetapi ia tidak diketahui apa hasrat beliau dikehendaki. Sagitarius tidak lama lagi datang dan meminta agar dia diberi peluang untuk menembak epal semasa ia di atas kepalanya Lucy. Takut pada idea ini, Lucy sebaliknya memegang Happy dan meletakkan epal pada afro nya. Anak panah ditembak oleh pemanah dan menusuk melalui Exceed rambut yang tebal meminggirkan epal selain itu juga memotong sebahagian besar afro itu, mengecewakan sangat akan Happy kerana rambutnya semakin buruk.

Happy sedang dimakan

Happy sedang dimakan

Seterusnya ialah Gemini, yang mengambil keinginan mereka sebagai kesempatan untuk berubah menjadi salinan Lucy tuala berpakaian dan berlari-lari. Kesal, Lucy menghantar mereka kembali tidak lama selepas itu, letih pada apa yang dia alami. Yukino menawarkan dia peluang untuk berehat kerana dia memutuskan untuk memanggil roh sendiri untuk sementara. Libra dipanggil keluar dan keinginannya: melemparkan dia Tukar Graviti pada semua orang, membawa kumpulan itu ke tanah sementara di bawah manteranya. Tidak lama selepas itu, Libra berpuas hati dan kembali, berpuas hati dengan apa yang dia punya. Pisces dipanggil keluar depan dan bagi keinginannya, ikan koi hitam menelan Happy, banyak yang mengejutkan semua orang. Meludahkan tidak lama selepas itu, Happy keluh ironi kucing seperti dirinya yang telah dimakan oleh ikan.

Tiba dengan kerelaannya sendiri, Loke muncul setelah mengetahui keinginan yang diberikan dan mula mengayat Yukino, banyak padanya dan kejutan Lucy. Walau bagaimanapun, Natsu mengganggu beliau, mengulas bahawa dia tidak melihatnya di seluruh kesatuan yang akhir-akhir ini. Walaupun ia mengatakan kepadanya bahawa dia benar-benar Leo Si Semangat Singa, Natsu menegaskan bahawa dia masih Loke dan sebahagian daripada Fairy Tail kepadanya, menyebabkan Loke untuk menyerang dia kemudiannya. Walaupun dia cuba untuk romantik Yukino sekali lagi, Natsu cepat kembali untuk melawan, tetapi kecuaian beliau memberi Loke pembukaan. Kesal dengan dia, Lucy mendakwa dia sudah cukup kesempatan dan menghantar dia kembali ke Dunia Semangat Bintang.

Aquarius sangat marah

Aquarius sangat marah pada Lucy

Walaupun letih, Lucy mengakui kebutuhannya untuk mengucapkan terima kasih kepada semua roh beliau dan memanggil semangat terakhirnya, Aquarius. Walau bagaimanapun, kerana dia dipanggil dari sungai yang mengalir, dia dipaksa untuk mendaki air terjun untuk bertemu kumpulan itu, beliau memperdalam perasaan yang sudah masam. Ketika ditanya sama ada dia mengalami masalah dengan Scorpio, si Pembendung Air mula menjadi defensif. Setelah menjadi yakin untuk menerima tawaran Lucy setelah awalnya menolak, Aquarius mengatakan Lucy untuk membuatnya tertawa. Tugas ini membuktikan sukar, sebagai Lucy dan Yukino mengenakan berlakon "Sleeping Beauty" tetapi Putera Lucy tidak dapat membangunkan Yukino si penudur yang cantik. Walaupun ini membuat Natsu tertawa terbahak-bahak, Aquarius tidak terkesan. Akhir sekali, si Pembendung Air bentak dan meluahkan kemarahannya atas semua orang, menghantar Lucy terjatuh sepanjang air terjun.

Melihat dia ditangkap pada dahan pokok, Aquarius mula ketawa, melihatnya sebagai dobi digantung. Membawanya kembali ke berehat, Aquarius merenungkan interaksi mereka ketika Lucy masih muda dan akan memanggil dia kerap. Walaupun Aquarius akan memarahinya, Lucy menikmati masa dengan dia kerana dia tidak mempunyai teman-teman lain untuk bermain dengan. Gembira yang Lucy tidak lagi berseorangan, Lucy sengaja mendengar dan berterima kasih kepadanya. Saat malam tiba, kedua-dua bersama-sama duduk di atas batu dan melihat bintang-bintang.

Susunan Watak Mengikut KemunculanSunting

Perlawanan & PeristiwaSunting

  • Tiada

Magik, Mentera, dan Kelebihan yang digunakanSunting

MagikSunting

MenteraSunting

KelebihanSunting

  • Tiada

AlatanSunting

NavigasiSunting

Arka Permainan Magik Agung Arka Semangat Bintang Eclipse Arka Pekan Matahari
Episod Tiada
204 | 205 | 206

Sekitar rangkaian Wikia

Wiki Rawak